یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

یک دانشجوی ...

اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج

آخرین نظرات
لوگوی دوستان
محمدرضا موحدیان

نظر شما چیه؟

جمعه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۶ ب.ظ

اگه شما دوستان عزیز 150 تا 200 میلیون داشتید!

حاضر بودید چه شغلی را به راه کنید که توسط آن پولدار تر شوید؟

فکر های پیشنهادی شما دوستان عزیز . . . . .

1 . رستوران

2 . یه گلخونه و یه باغ

3 . کافی شاپ

4 . شرکت قطعات کامپیوتری

 5 .  باغ انگور

6 . وانت

7 . فکر شما    . .  . . . .

نظرات  (۳۱)

man ya daneshgah azad tasis mikardam ya in k ye foroshgah lebas dokhtarone hala bastegi be on zaman dare to in sen in kararo mikardam ama age bezari to bank 200 mlyono taqriban hodode 4 mlyon mahiane sod mide
  • مدیر سایت
  • یه خونه میخریدم میدادم اجاره ا پولش استفاده کنم :)))
    دیگه کارم نمیکردم
    پاسخ:
    خوبه...
    ولی مگه چهقدر میخوای اجاره بگیری ؟؟؟
  • مهرک هنرمند
  • نصفشُ میدادم به کسایی که فقیر هستن. نصف دیگه‌شم برای اجرای طرح‌های هنری خودم که سال‌هاست داره خاک می‌خوره...
    پاسخ:
    بله مثلا چی ....؟
    اگه اینقدر داشتم... اونوقت الکی توی اینترنت ول نمی گشتم که به وبلاگ شما برسم و از سر بیکاری اینجا نظر بذارم...
    پاسخ:
    سلام
    باحال بود
    خندیدیم
    انشا الله بهش میرسی
  • خادم الحسین (علیه السلام)
  • سپاس
    پاسخ:
    خواهش 
    سلام خرج در ماندگان میکردم . تا شاید در آخرت سرمایه دار شوم ....
    پاسخ:
    بازم ممنون
    ولی نمیدونم چرا این طور جواب میدید
    خوب لااقل بگید فلان کارو میکردم پولدار تر میشدم تا پول بیشتری کمک میکردم
  • خدای دوسداشتنی من
  • هیییییییییی
    ارزوی منو گفتی.....
    اگه من داشتم 
    اگه من فقط نصفشو داشتم میرفتم ارزوی مامان بابامو براورده میکردم با بقیشم کارت شارزمیخریدم
    هیییییییییییییییییییی
  • موسی الرضا وثـوق | Mousarreza Vosoogh
  • والا من می زدم تو کار تجارت 
    خوبه بنظرت عایا؟
    پاسخ:
    دوستم چه تجارتی؟؟؟؟
  • فرشته ابراهیمی
  • من یه وانت میخریدم باهاش کار میکردم تا پولدار تر شوم
    پاسخ:
    وانتت 200 میلیونیه ٍ؟؟؟؟
    لابد بزک کردیش  
    نــــــــــــــــــــه؟؟؟!!!

    سلام....من اگه اینقد پول داشتم
    یه باغ انگور درست میکردم
    پاسخ:
    خیلی هم عالی :))))
    توش پول هست!!!
    الله اعلم
    پاسخ:
    اون که درست....
    من قطعا ازدواج میکنم .
    پاسخ:
    انشاا... خدا بساط ازدواج همه ی جوانارو مهیا کنه،

    امّــــــــــــــــا...

    منظور ما این بود که چه شغلی رو دست پا میکردی!؟؟؟؟

    *_*

  • *** رک و راست ***
  • خیلی راحت
    و 
    خیلی آسون.
    اون پولا رو می فروختم می رفتم خارج.
    عجب فکری کردم.
    یه وقت ندزدیش ...
    یاعلی
    پاسخ:
    نه نمیدزدمش ...
    شما راحت باش !!!
    ههه
    خخخخ
    راستیییییییی ممنون که اومدین...
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    چرا جواب مسابقه رو نمیذارین؟؟؟؟ :)
    انشالله یه روز پسر هم میذارن دلم سوخت براتون :(
    پاسخ:
    به زودی ......
    نه بابا ما پسرا همیشه مظلومیم

    خب میرم یه با اون پول یه خیریه میزنم اولین خیرشم خودم میشم


    البته الان میگم ولی وقتی 200 م داشته باشیم همه کار میکنیم غیر از کار خیر پس ترجیح میدم یه شرکت قطعات کامپیوتری راه بندازم
    پاسخ:
    خیلی خوبه
    از بس که همه میگن کار خیر .....
    در اینده نزدیک یه پست میزارم که چه کار خیری دوست دارید انجام بدید؟

    سلام.
    در مورد پست شما «برای آمدن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف چکار کرده اید» باید بگویم کارهایی که ظهورشان را عقب می اندازد!
    اما یک سوال برایم پیش آمد که آیا امام زمان عجل الله تعالی فرجه هم برای تعجیل ظهورشان کاری می کنند؟ چه کار می کنند غیر از دعا؟
    پاسخ:
    تحقیق میکنم و جواب میدم...
    داداش من اگه 200 میلیون داشتم دیگه کار میخوام چیکار والا....


    ولی خیلی دوست دارم پول داشتم تا موقع گل ریزون زندانا کمک میکردم

    پاسخ:
    بالاخره اون 200 م هم تموم میشه، انسان نیاز به کار داره
    بعله یه همچین آدم آینده نگری هستم من!!! ^_^
    +
    آره خیلی کار خوبیه، اما بعدش ک از گرسنگی میمیری!!!
    بهتر نیست با اون یه کاری شرو کنی، بعد با درامد اون شغل کمک کنی؟؟؟؟

    من اگه 200 میلیون داشتم

    دل ب مال دنیا ندارم

    50تاشو ب چند تا هیئت تقسیم میکردم

    50تاشوب کسی میدادم بده ب نیازمندان

    50تاشو میدادم ب دوستم بتونه عمل کنه....

    50تاشم میذاشتم بانک برا روز موادا

    پاسخ:
    مرسی از نظرت، اما ما منظورمون این بود که با 200 م میتونی چه کاری رو شروع کنی!!!!! (برای کسب درآمد)
    +
    بازم ممنون

    سلام

     

    تشکر

     

    مطلب مثل وب سایت زیبا بود و لذت بردم

     

    یا علی

    پاسخ:
    ممنون که به ما سر میزنی!!
    یا حق
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • manely خوب گفتند 
    تشکر که مردم رو از آمپاس در میارید خواهر
    شما به خوبی خودتون درست بخون
    پاسخ:
    ما سعی میکنیم از کسی ناراحت نشیم
    :)

    والا.......

    .

    .

    .

    .

    کافی شاپ میزدم

    پاسخ:
    آره، خوبه!!!
    مرسی از نظرت
    :)
    شغل نیست ولی قشنگههههههه...
    پاسخ:
    آره خوبه ولی بعد از درآمد زایی انشاا... به اونجاهام میرسیم!!
    :)
    فکرکنم منظورشون از افعال مفرد اول شخص مفرد بود :)
    ولی میتونستن به شیوه ی بهتری بگن...
     راستیییییییی من الان یادم اومد میشه باهاش یه کلبه چوبی هم با امکانات ساخت توجنگل...خیلی هم قشنگ میشههههههههه...
    پاسخ:
    بله، متوجه شدم!
    +
    ما ســــــعی میکنیم از کسی ناراحت نشیم
    +
    بله قشنگ میشه، ولی دیگه از کجا پول در بیاری که گرسنه نمونی
    خخخخخخ
    #_#
    من که تا این همه پول ببینم سکته میکنم دیگه به انجام کار نمیرسم خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    اینو که راست گفتی!!!!!
    حالا بعد از دوران نقاهت با این مقدار پول چیکار میکنی؟؟؟؟؟
    خخخخخ
    $_$
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • قوانین کنار وب من و بخونید شیرفهم مطلب میشید
    پاسخ:
    چــــــــــــــشــــــــــــم!!!!!!

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • بله برای ما که مهندسشیم
    باید وارد باشید
    اگه خوب هوشمندانه و زیرکانه مدیریت بشه Yes
    پاسخ:
    ok
    باشه مهندس جون
    ممنون که نظرتون رو با ما در میان گذاشتید..

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • لطفا برای گذاشتن پیام از افعال مفرد استفاده نفرمایید

    تشکر
    پاسخ:
    منظورتون رو متوجه نشدم
    در هر صورت ببخشید

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • سلام علیکم

    بعد فارق التحصیلی یه گلخونه و یه باغ را میانداختم

    پاسخ:
    توش پول هست ...؟؟$$$$$

    سلاااااااااااااااام با 200تومن الان نمیشه کاری راه انداخت اخه ههههههههههه...

    فوقش بشه یه رستوران زد :)

    پاسخ:
    فکر خوبیه!

    *_*

    عمرا بگمممممممممممممم

    بعد اون وقت شما هم همون رو انتخاب می کنین

    ماییم دیگه!!!!!!!!

    خیرمون به هیچکی نمیرسه..

    پاسخ:
    خوب نگــــــــــــــــــــــو!!!!!

    ایششششششششششش

    خخخخخ
    ^_^

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    1daneshjoo.blog.ir